ניהול עמודי פייסבוק בצפון

ניהול דפי פייסבוק עסקים, הקמה וניהול של קמפיינים ברשתות חברתיות.
בסדנת הדיגיטל בצפון ניתן לקבל שירותי פרסום ושיווק באינטרנט קרוב לבית.

מקצוענות

ראייה עסקית והובלת אסטרטגייה מנצחת למצויינות ונוכחות דיגיטלית שעושה את ההבדל.

התמקדות

מקצוענות זאת לא קלישאה, אנחנו מביאים אתנו עשרות שנים מצטברות של נסיון של כל המקצוענים בסדנה.

תמיכה

מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות, בא נבחן את הנכסים הדיגיטליים שלכם ונציע כיצד כדאי לפעול.

פרסום בפייסבוק בצפון

ניהול דף עסקי בפייסבוק מהרגע בו פייסבוק הורידו באופן משמעותי את רמת החשיפה האורגנית של הדפים העסקיים חשיבותו של מנהל הקמפיינים הממומנים ברשת החברתית הפך למשמעותי יותר. המומחים של Digital Workshop, ינהלו בעבורכם קמפיינים ממונים איכותיים מכוונים לקהלי יעד כמה שיותר ממוקדים ואפקטיביים להשגת אחוז המרות גבוה ככל הניתן. השאירו פרטים או התקשרו אלינו ונשמח להסביר לכם כיצד אנו יכולים לתת דחיפה משמעותית לשיווק העסק שלכם בפייסבוק.לפייסבוק חוקים משלולמרות שכל אחד יכול לנהל קמפיין חשיפה או קמפיין לידים בפייסבוק, חשוב להבין שפלטפורמת הפרסום של הרשת

ניהול דף עסקי בפייסבוק

מהרגע בו פייסבוק הורידו באופן משמעותי את רמת החשיפה האורגנית של הדפים העסקיים חשיבותו של מנהל הקמפיינים הממומנים ברשת החברתית הפך למשמעותי יותר. המומחים של Digital Workshop, ינהלו בעבורכם קמפיינים ממונים איכותיים מכוונים לקהלי יעד כמה שיותר ממוקדים ואפקטיביים להשגת אחוז המרות גבוה ככל הניתן. השאירו פרטים או התקשרו אלינו ונשמח להסביר לכם כיצד אנו יכולים לתת דחיפה משמעותית לשיווק העסק שלכם בפייסבוק.

לפייסבוק חוקים משלו

למרות שכל אחד יכול לנהל קמפיין חשיפה או קמפיין לידים בפייסבוק, חשוב להבין שפלטפורמת הפרסום של הרשתית החברתית, עוברת שינויים יחסית לעיתים קרובות וישנן המון דקויות שיכולות לעשות את ההבדל בין קמפיין אפקטיבי ולבין קמפיין חסר תועלת. למשל, ישנה הנחיות לגבי אחוז המלל המותר לשימוש כאשר משתמשים בתמונה במהלך הפרסום. מי שאינו פעיל בקהילת המשווקים בפייסבוק ולא עוקב באופן יומיומי אחרי השינויים, עלול לפספס לא מעט דברים ולכן כדאי מאוד לעבוד עם איש דיגיטל מנוסה בעל מומחיות בניהול דף עסקי בפייסבוק.

פילוח נכון של קהל היעד

שגר ושכח זאת שיטה לא יעילה כאשר מדובר בשיווק בפייסבוק. הדבר החשוב ביותר בתהליך השיווק הוא פילוח קהל היעד כי זהו, למעשה, היתרון הגדול ביותר של פרסום ברשת החברתית. במקום לזרוק את הפרסום לאוויר ולקוות שמישהו יתעניין בשירות או מוצר כלשהו, ניתן להגיע לקהל הרלוונטי ביותר. קהל שאחוז ההמרות בו ביחס למוצר המכוון אליו יהיה כמה שיותר גבוה. לכן חשוב לבצע מחקר נכון לפני שהקמפיין עולה. ניתן לפלח את קהל היעד, בין היתר, לפי הדברים הבאים:

  • גיל
  • מגדר
  • מצב משפחתי
  • אזור מגורים
  • מקצוע
  • עצמאי או שכיר
  • תחומי עניין
  • דפים שהמשתמשים עשו להם לייק

כמו כן, ישנה חשיבות גם לתזמון העלאת ושעות פרסום הקמפיין הממומן. בפייסבוק זה אפילו קריטי יותר. למשל השעות האפקטיביות ביותר להעלאת קמפיין לאוויר, או אפילו פוסט לא ממומן בימים א-ה הוא 11:00 ו 17:00. בשעות האלה, יש סיכוי לאחוז חשיפה גבוהה יותר.

 

יצירת מעורבות משתמשים

ההבדל בין קמפיין טוב לקמפיין מעולה הוא ברמת הוויראליות שלו. לא כל קמפיין חייב להיות ויראלי  אבל אין כל דרך להשיג מקסימום חשיפה רק ע"י פרסום ממומן. פוסט בפייסבוק הופך לוויראלי רק לאחר שנוצרת מעורבות גולשים. מה הם עושים? לא רק לוחצים לייק אלא גם משתפים את הפרסום וכך ניתן להגדיל את אחוז החשיפה מבלי להוציא שקל נוסף מהכיס. מומחי הפייסבוק של Digital Workshop, יצרו בעבורכם קמפיינים של איכותיים מעורבות שיפעילו את הגולשים. כמובן שאנו נפעל לפי תקנון שיקבע מראש במקרה ומדובר בהגרלות פרסים. אנו בונים מערך פרסום בהתאם לצרכים והתחום של כל עסק ולא פועלים  בשיטת ה One size fits all.

ניהול דף עסקי בפייסבוק כולל ניתוח ושיפור המרות

כל קמפיין ממומן חייב להיות במעקב ולעבור ניתח דרך מערכת האנליטיקס שלו על מנת שיהיה אפשר להבין מה עובד יותר ומה עובד פחות וכך לשפר את הפרסום מקמפיין לקמפיין. המומחים שלנו, כאמור, לא עובדים בשיטת שגר ושכח. הם לא חושבים רק על אחוז החשיפה, אלא גם על אחוז ההמרה במטרה להשיג כמה שיותר לקוחות לבעל העסק ולא רק במטרה לחזיר את ההשקעה הכספית אלא להשיג רווח גדול ככל שניתן ממנה. לכן אנו מקפידים לא רק על מחקר איכותי לפני שהקמפיין עולה לאוויר ומעקב אחר תפקודו תוך כדי התהליך על מנת שלא יישרף הכסף, אלא גם ניתוח תפקוד הקמפיין לאחר סיומו על מנת לבצע את ההתאמות והשינויים הדרושים לפעם הבאה.

ית החברתית, עוברת שינויים יחסית לעיתים קרובות וישנן המון דקויות שיכולות לעשות את ההבדל בין קמפיין אפקטיבי ולבין קמפיין חסר תועלת. למשל, ישנה הנחיות לגבי אחוז המלל המותר לשימוש כאשר משתמשים בתמונה במהלך הפרסום. מי שאינו פעיל בקהילת המשווקים בפייסבוק ולא עוקב באופן יומיומי אחרי השינויים, עלול לפספס לא מעט דברים ולכן כדאי מאוד לעבוד עם איש דיגיטל מנוסה בעל מומחיות בניהול דף עסקי בפייסבוק.פילוח נכון של קהל היעדשגר ושכח זאת שיטה לא יעילה כאשר מדובר בשיווק בפייסבוק. הדבר החשוב ביותר בתהליך השיווק הוא פילוח קהל היעד כי זהו, למעשה, היתרון הגדול ביותר של פרסום ברשת החברתית. במקום לזרוק את הפרסום לאוויר ולקוות שמישהו יתעניין בשירות או מוצר כלשהו, ניתן להגיע לקהל הרלוונטי ביותר. קהל שאחוז ההמרות בו ביחס למוצר המכוון אליו יהיה כמה שיותר גבוה. לכן חשוב לבצע מחקר נכון לפני שהקמפיין עולה. ניתן לפלח את קהל היעד, בין היתר, לפי הדברים הבאים:• גיל• מגדר• מצב משפחתי• אזור מגורים• מקצוע• עצמאי או שכיר• תחומי עניין• דפים שהמשתמשים עשו להם לייק

כמו כן, ישנה חשיבות גם לתזמון העלאת ושעות פרסום הקמפיין הממומן. בפייסבוק זה אפילו קריטי יותר. למשל השעות האפקטיביות ביותר להעלאת קמפיין לאוויר, או אפילו פוסט לא ממומן בימים א-ה הוא 11:00 ו 17:00. בשעות האלה, יש סיכוי לאחוז חשיפה גבוהה יותר.
יצירת מעורבות משתמשיםההבדל בין קמפיין טוב לקמפיין מעולה הוא ברמת הוויראליות שלו. לא כל קמפיין חייב להיות ויראלי  אבל אין כל דרך להשיג מקסימום חשיפה רק ע"י פרסום ממומן. פוסט בפייסבוק הופך לוויראלי רק לאחר שנוצרת מעורבות גולשים. מה הם עושים? לא רק לוחצים לייק אלא גם משתפים את הפרסום וכך ניתן להגדיל את אחוז החשיפה מבלי להוציא שקל נוסף מהכיס. מומחי הפייסבוק של Digital Workshop, יצרו בעבורכם קמפיינים של איכותיים מעורבות שיפעילו את הגולשים. כמובן שאנו נפעל לפי תקנון שיקבע מראש במקרה ומדובר בהגרלות פרסים. אנו בונים מערך פרסום בהתאם לצרכים והתחום של כל עסק ולא פועלים  בשיטת ה One size fits all.

ניהול דף עסקי בפייסבוק כולל ניתוח ושיפור המרותכל קמפיין ממומן חייב להיות במעקב ולעבור ניתח דרך מערכת האנליטיקס שלו על מנת שיהיה אפשר להבין מה עובד יותר ומה עובד פחות וכך לשפר את הפרסום מקמפיין לקמפיין. המומחים שלנו, כאמור, לא עובדים בשיטת שגר ושכח. הם לא חושבים רק על אחוז החשיפה, אלא גם על אחוז ההמרה במטרה להשיג כמה שיותר לקוחות לבעל העסק ולא רק במטרה לחזיר את ההשקעה הכספית אלא להשיג רווח גדול ככל שניתן ממנה. לכן אנו מקפידים לא רק על מחקר איכותי לפני שהקמפיין עולה לאוויר ומעקב אחר תפקודו תוך כדי התהליך על מנת שלא יישרף הכסף, אלא גם ניתוח תפקוד הקמפיין לאחר סיומו על מנת לבצע את ההתאמות והשינויים הדרושים לפעם הבאה.