הקמה וניהול של ערוצי יוטיוב

נוכחות אינטרנטית היא לא רק אתר או פייסבוק.
יוטיוב תופס תאוצה כערוץ פרסום חזק ועוצמתי לעסקים קטנים וגדולים.

מקצוענות

אנחנו בסדנת הדיגיטל חיים את עולם הוידאו מלמדים אותו, בסדנה אנחנו מציעים את יוטיוב כשירות נפרד.

התמקדות

התמקדות במטרות העסקיות של הלקוחות שלנו, והגעה ליעדים עסקים של הלקוחות דרך ערוץ היוטיוב.

תמיכה

מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות, בא נבחן את הנכסים הדיגיטליים שלכם ונציע כיצד כדאי לפעול.

מה כולל ניהול של ערוץ

ניהול וקידום ערוץ יוטיוב

לבעלי עסקים רבים ערוץ  יוטיוב נחשב למקור שיווק חיוני שאסור לוותר עליו. מדובר גם באפיק שיווק בפני עצמו וגם באמצעי שיכול לתמוך בשיווק ערוצים אחרים. סרטון איכותי ביוטיוב יכול לשפר באופן משמעותי את אחוזי ההמרות בדפי פייסבוק ואתרים כמו למתג את בעל העסק כמומחה מוביל בתחומו, לשמש פלטפורמה לפרסום ויראלי ועוד. המומחים של Digital Workshop לא רק ינהלו בעבורכם את הערוצים אלא גם יקדמו אותם.

אופטימיזציה מלאה לערוץ היוטיוב שלכם

על מנת שהערוץ יקבל דירוג כמה שיותר גבוה על מילים מסוימות ביוטיוב, חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה לכל סרטון שעולה. זה מתחיל ברמת הכותרת, ממשיך בשילוב כמה שיותר תגיות רלוונטיות, הזנת טקסט תיאור הכולל מילות מפתח, בניית קישורים ועוד. כמו כן, גם במקרה של קידום ערוצי יוטיוב והפעם עם זוית קצת שונה. גולשים מחפשים מעט אחרת ביוטיוב מאשר בגוגל. למשל ישנה נטייה לחפש מדריכים ולעשות שימוש במילים כמו "איך ל…"  לכן אנו נדאג לא רק לקדם את המילים המובנות מאיליו, אלא גם להציב את הסרטונים שלכם בנתיב החיפוש המדויק ביותר של הגולשים שמחפשים שירותים כמו שלכם.

האם אפשר לקדם סרטוני יוטיוב גם בגוגל?

אין ספק שקשה למצוא סרטונים בדף הראשון בגוגל כאשר מדובר במילים גנריות בעלות נפח חיפוש גבוה. אבל במילים פחות תחרותיות, וכאשר מדובר בשאילתות שסרטוני יוטיוב יכולים להוות תוצאת חיפוש טובה מאוד מבחינת גוגל עבור הגולשים, בהחלט אפשר למצוא סרטונים. לכן חשוב לקדם את הסרטונים לא רק ביוטיוב אלא גם בתוך גוגל תוך כדי תכנון אסטרטגי נכון ולא כעל משהו שעושים אותו על הדרך. למשל קידום סרטון על שאלות נפוצות, שם בעל העסק ועוד.

דברים שחשוב לעשות כאשר מנהלים ערוץ יוטיוב:

  • תוכן איכותי – יצירת מצגות של תמונות במקום סרטונים כבר מזמן לא נחשבת לרלוונטית או מועילה. כיום חשוב להשקיע בתוכן איכותי, ייחודי ומעניין בסרטון שיכול לא רק לגרום למתעניינים להבין מה העסק שלכם מספק, אלא סרטון שיכול לבדל אתכם מהתחרים.
  • מיתוג – דואגים למתג את עצמכם דרך האתר, הרשתות והפרסומות באמצעי המדיה השונים. גם בערוץ חשוב לבצע מיתוג. למשל לשלב את הלוגו בסרטון. לדאוג לצילום איכותי ולא צילום באיכות גרועה בסלולרי בעל מצלמה ברמה נמוכה. האיכות היא חלק בלתי נפרד מהמיתוג.
  • קידום ממומן – למרות הקידום האורגני ביוטיוב וגוגל, לא כדאי לוותר על הקידום הממומן שיכול לחשוף אתכם לקהל גדול. כאשר מדובר בניהול מוניטין ברשת, התהליך חשוב במיוחד.
  • ניתוח ומעקב – קמפיין ממומן ללא ניתוח ומעקב אחרי הנקודות החלשות והחזקות שלו, הוא ניהול לא יעיל. כמו שמנתחים את תפקוד האתר דרך האנליטיקס כך אנו מנתחים את נתוני תפקוד הקמפיין הממומן על מנת לשפר אותו ולייעל את התהליך.
  • נראות הערוץ עצמו – הקפדה על כל פרט קטן שקשור למיתוג ונראות הערוץ על מנת שהוא יגרום לגולשים לעקוב אחריו ולחזור אליו בדיוק כמו שהם חוזרים לאתרים שהם אוהבים.

אז אם אתם מבינים שניהול ערוץ יוטיוב הוא חיוני לעסק שלכם מכיוון שהוא מהווה אפיק שיווק אפקטיבי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או לקבוע פגישה במשרדנו ואנו נשמח להסביר לכם איך השירות שלנו יכול לעזור לכם להשיג לקוחות חדשים בעזרת סרטוני וידאו.